Onze vakantie volgen?

8 mei 2019

We laten jullie graag meegenieten van onze vakantie in Zweden en Noorwegen met bestemming "De Noordkaap".
Elke dag proberen wij hier een verhaal en foto's te plaatsen. Het moet natuurlijk wel interessant genoeg zijn om dit te delen.
Ook is het natuurlijk handig voor het geval wij worden vermist. Jullie weten dan waar je ongeveer moet zoeken om ons te vinden.
Maar zoek niet te lang, misschien hebben wij een schitterende plek gevonden waar we voorlopig blijven en er totaal niet aan denken om weer terug te keren naar Nederland.
Zo'n vaart zal het allemaal niet lopen. Wij vertrekken op 11 mei en komen op 10 juni weer veilig terug naar huis.

1. Regina van wijk:
    9 mei 2019
    Hey lieve vrienden, wat een goed idee zo een reisblog !! Op deze manier kunnen wij ook een beetje meegenieten van deze bijzondere en avontuurlijke vakantie 😜 Nou we kijken er naar uit hoor!! Hele fijne vakantie en wij de thuis blijvers gaan wel een dagje naar de Ikea ... ook leuk.. dikke kussen van je bbf
  2. Wilma:
    9 mei 2019
    Gezellig, we volgen jullie graag. Waar gaan jullie heen?
  3. Hum en Car:
    9 mei 2019
    Hi Ron en Marja, aftellen en lanceren maar. Geniet van jullie mooie reis en wij gaan jullie volgen
    Knuffels van HumCar
  4. Nancy:
    10 mei 2019
    Kusjes Niels & Nancy 🙋🏻
  5. Sylvia v. D.:
    11 mei 2019
    Wat een leuk idee dit, ik ga Julie zeker lezend volgen :-)
  6. R en R:
    11 mei 2019
    Geweldig jongens ik ga jullie volgen .