Dag 30

8 juni 2019 - Sundvollen, Noorwegen

9 juni Krokkleiva – Oslo

(Deze zet ik er vandaag alvast op. Daar heb ik morgen vast geen tijd meer voor).

Vandaag is het echt “home sweet home”. Helaas is dit de laatste echte dag van onze vakantie. Vanavond gaan we letterlijk “het schip in” en varen we naar Denemarken.

stena 1

Wij gaan nog lekker eten en slapen aan boord en hopen dat code geel en oranje voor het weer niet meer geldt. Dan wordt ik misschien wel zeeziek en dat zou voor mijzelf "code groen en geel  braken" betekenen. Maar we rekenen op een behouden vaart en een ervaren kapitein.

stena 2

stena 3

Dit betekent dus ook het einde van deze blog over onze reis.

Wij hebben een leuke tijd gehad en vonden het leuk dat jullie ons hebben gevolgd. Soms keken wij over onze schouder of jullie in de buurt waren want daar leek het soms wel op. Zo leek het of we toch dicht bij elkaar waren.

Ook jullie reactie’s vonden wij erg leuk. We hadden helaas geen tijd om daarop te reageren. We moeten natuurlijk ook reizen om wat te vertellen te hebben.

En ik hoop dat degene die de Nederlandse taal goed beheersen mij mijn taalfouten willen vergeven, ik bedoelde het goed maar schreef het soms nogal krom. Het leek me leuk om een blog te schrijven tijdens de vakantie maar ik moet zeggen dat het niet altijd meeviel.

We kunnen jullie Zweden en Noorwegen zeker als vakantiebestemming aanraden. Vriendelijke mensen, mooie omgeving, veel bezienswaardigheden en je kunt er vooral bijzondere dingen eten.

Wij pakken morgen nog even een dagje rijden in de auto mee richting Weesp en dan hebben dan ruim 11.600  vakantie kilometers op de teller staan. Het zijn er wel veel maar dan heb je ook wel wat gezien.

We hopen jullie gauw weer te zien en bedenk:

OOST WEST, THUIS BEST!

1. Hennie:
    8 juni 2019
    Was geweldig om jullie berichtjes te lezen. Dank jullie wel .welkom thuis .
  2. Ger:
    9 juni 2019
    Hier sluit ik me bij aan het was een leuke ervaring om te lezen hoe jullie jullie vakantie vierde. Het soms of we erbij waren. Ook even ongerust omdat een paar dagen niets hoorde je weet maar nooit maar het was goed allemaal. Ron Marja bedankt voor het delen van jullie vakantie en welkom thuis kunnen we weer canasta spelen😂😂