Dag 27

8 juni 2019 - Sundvollen, Noorwegen

6 juni Thysse – Noresund

Het was weer een lange dag rijden. Maar we hadden onderweg regen dus dan maakt het niet uit.

We vonden een camping zonder wifi. Het moge duidelijk zijn dat de blog dan ook even moet wachten. Eindelijk, ik kon weer eens lekker een boek lezen in plaats van een blog typen. Ook daar, hoe kan het ook anders, hadden we weer een prachtig uitzicht. Niet zo ver maar ik bedoel natuurlijk de wolken die zo mooi boven het water hangen.

F818B2FC-E3A1-413C-B7B7-E7458463D733

8BD575A8-5FE3-4B6D-AA6E-24FD5AD241E9

Het was een camping meer bedoeld voor de Noren dan voor toeristen. Maar dat maakt het er alleen maar leuker op want dan kom je met de bevolking in contact en hoor je verhalen van de bron. En dat heeft ook weer zijn charmes. Verder hebben we hier weinig beleefd dan uitrusten en lezen. Daarbij keek ik wel even naar het pad wat ik morgen moet rijden om de camping weer af te komen. Hij was nogal stijl. Maar ook dat zal morgen wel weer met gemak gaan lukken.