dag 1

14 mei 2019 - Avesta, Zweden

11 mei 2019.

Onze vakantie is begonnen. Zodra we vertrekken van huis krijg ik het gevoel dat mijn vakantie begonnen is.

IMG_0174

We wilden om 5.00 uur vertrekken maar de “snooze” knop op de wekker wilde ook graag ingedrukt worden en daar gaf ik graag aan toe. Eerst koffie en dan de laatste dingetjes in de caravan leggen.

Uiteindelijk vertrokken we om 7.00 uur richting zweden via de A1. Daar begonnen de eerste tegenslagen al. Nee, geen file. Wel verloren we onze caravanspiegel. Die ligt er nog als het goed is. Rij je toevallig één dezer dagen over de A1 kijk dan even of hij er nog ligt en neem hem dan ff mee. Het was net voorbij Baarn. We zullen jullie belonen met eeuwige dank en natuurlijk een Zweeds gehaktballetje van het zweedse merk “Ikea”. Dat is namelijk overal verkrijgbaar en dus ook eeuwig houdbaar.

Verder ging de reis goed en is het genieten van alles wat je onderweg ziet en proeft. Want in duitsland is het natuurlijk nodig om te lunchen met een Duitse braadworst.

Om 21.00 uur via de Öresundbrug aangekomen in Malmö (Zweden) waar de receptie van de camping al gesloten bleek te zijn.

De parkeerplaats was groot genoeg om de caravan aan de auto gekoppeld te laten en daar te gaan staan voor één nacht. Dat was prima zo want uiteraard, en daar ben je Hollander voor, was dit gratis.

1. Henk en Gerrie:
    14 mei 2019
    Ga genieten. Leuk om mee te kunnen reizen met jullie
  2. Nel en ger:
    14 mei 2019
    Leuk om mee te genieten met jullie !!!!!
    👏👏👏👍

Trouwens Henk en Gerrie ook leuk voor jullie reis naar Atlanta ben ik ook zeer nieuwsgierig naar
    Alle evenementen genieten jullie er ook van
  3. Sylvia v. D.:
    15 mei 2019
    Nou, voor een Zweeds gehaktballetje ga ik wel ff die spiegel zoeken hoor! Ik heb geen auto, dus ik moet wel lopend zoeken, maar dat geeft niet, ik bind wel een gevarendriehoek om, of nou ja, dat ben ik van mijzelf al⚠️ Als ik de spiegel gevonden heb bewaar ik 'm voor jullie. Misschien dat ik het zolang als make-upspiegel gebruik💄
    Lieve Ron en Mar, ik kijk uit naar jullie verdere belevenissen, erg leuk het eerste reisverslag! Geniet van jullie avontuurlijke vakantie🏕🏞🌄🛣🌞