Dag 18

1 juni 2019

28 mei Lofoten - bodo

Vandaag vertrokken van de Lofoten en lekker op tijd naar de boot gereden en daar wat rond gekuierd. Gelezen in de caravan en gezellig kletsen met andere Nederlanders die ook stonden te wachten op de boot. En omdat we gereserveerd hadden en vroeg aanwezig waren mochten we als eerste aan boord komen rijden.

E71DF880-680E-4A45-8BE3-51074896AB07

Zie ook de videofilm.

Aan boord nog wat gegeten en gedronken.

150861E5-68F1-433E-B1F1-81830106F83F

De bootreis was heerlijk. Niet zeeziek geworden. Om 23.30 uur gingen we in Bodo weer van boord.

Rijkelijk laat om nog een camping te gaan zoeken dus zochten wij een andere mogelijkheid en die kwamen we al snel tegen, een benzinepomp.

We liepen naar binnen en vroegen of we bij hun op het terrein konden staan. Dat was geen probleem werd ons verteld en de pomp was de hele nacht open dus we konden altijd naar binnen voor hulp.

Hebben jullie nu iets nodig waarmee we jullie kunnen helpen, vroegen ze. De Noren zijn echt vriendelijke mensen.